keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Nostalgiapeli!

Tää löysi tänään PlayStation Storesta ikivanhan Monsterit OY, pelin hintaan 4.95€. Tuli hieman nostalginen olo, enkä mä olis millään malttanut odottaa pelin latautumista. Mä muistan kun oon ollut "pieni", eli siis 12-vuotias vuonna 2001 kun peli ja leffa on ilmestynyt, ja mulla oli tästä pelistä vaan demo PSonelle. Nyt 23-vuotiaana kaksi PlayStation mallia myöhemmin peli jaksaa edelleen viihdyttää, ja oon koko illan hihkunu riemusta, kun olin unohtanut miten mahtava tää peli onkaan. :D



Kuka muistaa vielä ajan, kun PSonessa oli muistikorttipaikat ja muistikorteissa slotteja jonne pelinsä sai tallentaa. Ai että käytiin pikkubroidin kanssa montaa veristä kiistaa täysistä muistikorteista kun minnekkään ei ollut tilaa talentaa. Ah, sitä nuoruutta.

Mä oon myös jäänyt ihan koukkuun AVAn Iholla sarjaan, ja oon tänään katsonukki maikkarin katsomosta semmosia aiempia jaksoja kun en vielä ollut sarjaa seurannut. Samalla on kätevästi virkkuukoukku laulanut. :))

Ainii, ja mulla on uusi hiustyylikin taas vaihteeksi. Ensmmäistä kertaa about 5-6 vuoteen mulla on otsatukka! :D Heti kun mulla on otsis, multa pyydetään paperit joka kaupassa ja kiskalla josta meen ostaa tupakkia... Outoa. Otsis + 150cm pitkä nuorehko naisihminen vaikuttaa ilmeisesti huomattavasti ikäistään nuoremmalta. :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti