torstai 14. helmikuuta 2013

Ystävänpäivälahjoja

Yhtenä unettomana yönä eksyin eripuolille nettiä ja törmäsin maze kirjan ohjeeseen ja tietysti mun oli heti pakko päästä kokeilemaan tätä. Yhden askarreltuani tajusin, että näistä saisi söpöimmät ystävänpäiväkortit/lahjat. Mulle tuli vaan sit lopulta kova kiire näiden kanssa, koska mä olin kipeenä ja nää jäi vähän kesken. Mä en edes tiedä ehtiikö nää ystävänpäiväksi perille, mutta ajatushan on tärkein.
Koska näiden kanssa tuli vähän kiirus, niin sisäsivuista ei tullu ihan sellaisia ku olisin halunnu. Kuitenkin pointtina oli laittaa kirjan sisään mietelauseita ja muita kauniita ajatuksia ystävyydestä.
Loppujenlopuksi oon kuitenkin aika tyytyväinen lopputulokseen.
Toivottavasti näiden saajat ovat iloisia avatessaan kirjekuoren. :)







Ei kommentteja :

Lähetä kommentti