maanantai 12. lokakuuta 2015

Tikkarikortteja

Mulla ei oo pitkään aikaan ollut aikaa askarrella. Aikaa on mennyt monta kuukautta ihan sumussa, mutta tänä viikonloppuna otin itseäni niskasta kiinni ja istahdin askartelupöydän ääreen. Inspiraatio oli aluksi hukassa, jonka ansiosta lähdin seikkailemaan suomalaisen paperiaskartelun aarreaittaan, eli Facebookin Paperiaskartelua-ryhmään. Siellä törmäsin tähän tikkarikorttiin, ja mun Seinäjoen Käsityömessuilta ostamat paperipillit meni heti hyötyyn!





Paperipillit on ostettu Teippitarhasta ja lähes kaikki muu mitä kortteihin on käytetty, on löytynyt mun jämälaatikoista. Näihin sai käytettyä sellaisia jämäpaloja, joista ei enää olis ollu tavallisiin kortteihin tai skräppisivuihin.

Mä oon myös miettinyt osallistumista tämän vuoden joulumyyjäisiin Kauhajoella, mutta nähtäväksi jää, onko mulla aikaa tehdä myytäviä kohteita.

1 kommentti :