sunnuntai 22. marraskuuta 2015

Suodatinpussikranssi

Mä valmistaudun kovaa vauhtia parin viikon päästä oleviin joulumyyjäisiin, jonne oon kovasti yrittänyt miettiä sopivia myyntiartekkeleita. Yhdeksi ajattelin tätä suodatinpussikranssia, joka on melko kovatöinen mutta todella kaunis ja uskon että muutama ainakin menee kaupaksi. Ajattelin tehdä näitä muutaman kappaleen, niin ei käy iso vahinko jos kaikki ei mene kaupaksi, kun voin sitten loput antaa vaikkapa joululahjoina.

Samalla askartelin pieniä tageja, jotka kiinnitän mun tuotoksiin myyjäisiä varten. Omin käsin leima on tilattu Heidin Korttipajasta



Yhdessä ruusussa on kolme pussia päällekkäin (eli kuusi kerrosta terälehtiä. Mun kukkaset ovat niin pieniä, että yhteen suodatinpussiin mahtuu kolme ympyrää, mutta jos haluaa tehdä isompia kukkasia, voi kolmesta suodatinpussista tehdä vain yhden ruusun.


Ympyrän piirtämiseen voi käyttää harppia, mutta mä käytin Iittalan Kivi tuikkulyhdyn pohjaa, kun se sattui olemaan käden ulottuvilla ja siitä tuli sopivan kokoisia ympyröitä.


 Niittaa ympyröiden keskelle ja rypytä terälehdet.









Ei kommentteja :

Lähetä kommentti